DK Kardiologie

Kardiologie – Velké Popovice

Kardiologie je samostatný lékařský obor, zabývající se diagnostikou a terapií onemocnění srdce a cév. V naší kardiologické ambulanci zajišťujeme komplexní kardiologickou péči pro pacienty s kardiovaskulárním onemocněním jako je ischemická choroba srdeční, srdeční selhání, poruchy srdečního rytmu, obtížně léčitelná hypertenze nebo poruchy krevních lipidů.

vnitrni.lekarstvi@distribuovana-klinika.cz

Husova 198, 251 69 Velké Popovice

Lékaři

MUDr. Jan Kykal

Lékař

Ordinační hodiny
Čtvrtek 8:00 15:00 nepravidelně

pouze po předchozím objednání

Specializace

S čím Vám pomůžeme

• po objednání echokardiografické vyšetření,
    • komplexní kardiologické vyšetření,
    • sledování kardiologických pacientů – pacienti po infarktu myokardu, se srdečními vadami, s arytmií.

Ceník úkonů nehrazených pojišťovnou

Smluvní zdravotní pojišťovny

Poskytujeme zdravotní péči, která je plně hrazena zdravotním pojištěním v rozsahu dle zákona.

Vzhledem k epidemiologické situaci žádáme všechny pacienty, aby nás před návštěvou ordinace nejprve telefonicky kontaktovali. V případě akutní potřeby osobní návštěvy ordinace, je nutné mít zakrytá ústa a nos rouškou.
Telefonní čísla do jednotlivých ordinací naleznete na našich stránkách pod odrážkou „Ordinace“, v horní pravé části obrazovky.

Nadstandardní péče napříč všemi obory medicíny

Objednat termín

Odesláním souhlasíte se Zásady zpracování osobních údajů.

info@dklinika.cz

Operátorka není odborně způsobilá poskytovat odborné (medikální) ani lékařské informace týkající se jednotlivých pacientů.